Bezorgen en retourneren
Bezorgen en retourneren:
Bezorgen:
Wij leveren gratis (m.u.v. afgeprijsde matrassen en bedden) binnen heel Nederland. U kunt er echter ook voor kiezen om de bestelling af te halen in een van onze OOST Slaapcomfort winkels. (bij afgeprijsde artikelen en showroommodellen berekenen wij altijd (verzend-) aflever – en eventueel montagekosten). Ook bij artikelen die u via de webshop besteld berekenen wij tegen minimale kosten de verzendkosten en verpakkingskosten aan u door die wij aan PostNL moeten betalen.
OOST Slaapcomfort heeft eigen mensen in dienst voor het bezorgen. Dit heeft voordelen als:
- Snellere levertijden! (wij bellen u direct voor een afspraak als uw bestelling bij ons binnen is gekomen),
- Als er iets per ongeluk onjuist is geleverd door de fabrikant (onderdeel) kunnen wij vaak direct een oplossing bieden,
- Vriendelijke chauffeurs / monteurs die ECHT verstand hebben van het betreffende product, en zéér vakkundig plaatsen in uw slaapkamer.
- Wij kunnen onderweg op onze mensen een beroep doen om bij urgente (technische) problemen snel bij u langs te rijden.
- Wij leveren op afspraak (dagdeel 10:00 -14:00 uur 14:00 – 18:00 uur) en eventueel ook na 18.00 uur zodat u overdag geen vrij hoeft te nemen of te wachten op de levering.
Retourneren:
Wilt u uw webshopbestelling retourneren? Dan kunt u dit binnen 14 dagen*, na ontvangst van uw product, bij ons melden. De kosten voor het retour sturen betaald u zelf. Let op; heeft u uw bestelling in de winkel gekocht dan gelden hier andere voorwaarden. Het gekochte product kan niet zomaar retour gebracht worden! Informeer hiernaar eerst telefonisch of in de winkel.
Nb. niet alle producten kunnen namelijk *geretourneerd worden. Producten die speciaal op maat, hardheid of volgens uw specificaties zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden. Bijvoorbeeld producten die tot stand zijn gebracht a.h.v. stof- en/of kleurkeuze van de klant. De reden dat deze producten niet retour gestuurd mogen worden is het feit dat de producten pas gefabriceerd worden nadat de klant de stof(fen), kleur(en) en afmeting(en) heeft uitgekozen. Daarnaast kunnen hoofdkussens* en dekbedden* uit hygiënisch oogpunt niet retour worden genomen.
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals allergeendichte hoezen, hoofdkussens en dekbedden, waarvan de hygiëne verzegeling verbroken is.
Let op: Al onze dekbedden, hoofdkussens besteld in onze webshop worden voorzien van een genummerd hygiënezegel. Bij het verbreken van dit zegel vervalt het recht van retour. Hiermee garanderen wij u en andere klanten dat u altijd nieuwe, ongebruikte (of al geteste) producten van ons ontvangt.
Graag uw webshopbestelling in de originele staat en in de originele verpakking. Houdt dus de verpakking heel. Dus bekijk het product gerust zoals u in onze winkel ook zou doen. Als u uw webshopbestelling wilt retourneren willen we u vragen om de reden van retourneren zo duidelijk mogelijk bij ons aan te geven via webshop@oostslaapcomfort.nl en dit binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. U ontvangt dan een e-mail met hierin de instructies voor het retourneren van uw webshopbestelling.