FAQ

Vind snel een antwoord op uw vraag

Al uw vragen over bestellen, bezorgen, betalen of het retourneren van uw bestelling kunt u hieronder vinden.
Bekijk snel of uw vraag hieronder staat:

Eastborn Boxspring-Blockbuster-Hitech-basis-1280x911

Bezorgen jullie ook?

Wij leveren gratis (m.u.v. afgeprijsde/showroommodellen – matrassen en bedden) binnen heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. U kunt er echter ook voor kiezen om de bestelling af te halen in één van onze OOST Slaapcomfort winkels in Amsterdam Zeeburg, -Buitenveldert of Amstelveen (product afhankelijk)

Wie bezorgd mijn bestelling?

Brievenbus- en pakketpost

Kleinere bestellingen worden door PostNL geleverd op dinsdag t/m zaterdag. Aan de hand van een track en trace code kunt u de bestelling volgen.

Grote en zwaardere artikelen

Grote bestellingen zoals bedden, boxsprings, matrassen etc. worden door onze eigen chauffeurs of een gespecialiseerde bezorgservice op afspraak bij u thuisbezorgd (binnen Nederland m.u.v. de Waddeneilanden) op dinsdag t/m vrijdag. Zodra uw bestelling bij ons gereed staat zullen wij telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. De bezorgafspraak zal in een dagdeel worden ingepland, maar kan ook, in overleg op een avonddeel worden ingepland. Complete bedden worden voornamelijk in de ochtend en middag dagdelen ingepland.

De dagdelen dat onze chauffeurs bezorgen zijn:

Dinsdag t/m vrijdag

  • Ochtend 10:00 – 14:00
  • Middag    14:00 – 18:00
  • Eventueel hebben we in overleg de mogelijkheid uw bestelling op woensdag- en donderdagavond te leveren tussen 17.00 en 21.00 (extra service om u overdag te ontlasten en om te voorkomen dat u een paar uur vrij moet nemen of thuis moet blijven)

Bent u niet aanwezig op de afgesproken datum dan zullen wij een nieuwe afspraak maken om de bestelling alsnog te leveren. LET OP: Wij zijn dan wel genoodzaakt om minimaal €75,- voorrijkosten in rekening te brengen (e.e.a. afhankelijk van de afstand)

Let op: u bent zelf verantwoordelijk voor de bereikbaarheid en toegankelijkheid van het afleveradres. Verhuislift e.d. zijn niet inbegrepen bij de prijs. Ook is de afvoer van het oude bed/ matras(sen) niet automatisch bij onze service inbegrepen. Voor recycle- en afvoerkosten wordt een bijdrage gevraagd in overleg met de afdeling planning of vooraf met uw verkoopadviseur.

Twijfelt u of het product door de voordeur of het raam past? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020-6921935. Dan gaan wij dit voor u uitzoeken.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?

Bent u de eerste keer niet thuis? Dan probeert PostNL het pakket bij de buren af te geven of komen zij de eerstvolgende werkdag bij u terug. Bent u de 2e keer ook niet thuis? Dan leveren zij de bestelling bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie bij u in de buurt en ontvangt u hier een bevestiging van in de brievenbus. Grotere en zwaardere producten worden op afspraak bij u thuisbezorgd door onze eigen bezorgdienst of door een ingehuurde bezorgdienst.

Hoeveel bezorgkosten rekenen jullie?

Bestellingen worden gratis bij u thuisbezorgd. Bij grote bestellingen van afgeprijsde producten zoals matrassen, boxprings, bedomrandingen (ledikanten) en bedbodems die door onze bezorgdienst worden geleverd rekenen wij minimaal  €50,- bezorgkosten. De bezorgkosten die wij rekenen voor de showroommodellen zijn afhankelijk van het afleveradres en worden berekend aan de hand van de postcode (het minimum bezorgtarief is € 50,-).

U kan er echter ook voor kiezen om uw bestelling zelf af te halen in een van onze winkels en dan betaalt u natuurlijk geen bezorgkosten!

Wat zijn de levertijden?

De levertijd is afhankelijk van het bestelde product, wanneer u meerdere producten tegelijkertijd heeft besteld dan geldt de langste levertijd. De levertijden worden genoemd bij tabblad ‘bezorginfo’ bij de producten.

Op welke manieren kan ik in de webshop een betaling doen?

In de webwinkel kunt u op verschillende manieren het aankoopbedrag betalen:

  • iDeal (gratis)
    Via iDeal kunt u veilig en snel afrekenen via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven.
  • Overmaken naar bankrekeningnummer (gratis) Wilt u liever het bedrag zelf overmaken naar ons bankrekeningnummer dan kan dat ook. U moet dit alleen wel van tevoren aan ons doorgeven. Het aankoopbedrag kunt u overmaken naar NL30 RABO 0160 0420 46 t.n.v. Oost Slaapcomfort onder vermelding van uw naam en ordernummer. Na ontvangst van de betaling zal uw bestelling verstuurd worden.
  • Wilt u liever betalen in de winkel?
    Ook dit is mogelijk! Neem contact op met één van onze winkels en informeer of het product op voorraad ligt. U kunt dan het product komen afhalen in de winkel en daar ook betalen per pin of contant.

Moet ik verzendkosten betalen?

Wij willen u de beste bezorgservice bieden! Bestellingen in onze webshop vanaf €50,- worden gratis bij u thuisbezorgd, echter betreft het een afgeprijsd artikel, dan worden de minimale verzendkosten van €6,95 berekend. Bij grote bestellingen zoals matrassen en bedbodems (die door onze eigen bezorgdienst worden geleverd) rekenen wij minimaal €50,- bezorgkosten. De bezorgkosten die wij rekenen voor de showroommodellen zijn afhankelijk van het afleveradres en worden berekend aan de hand van de postcode (het minimum bezorgtarief is € 50,-). U kunt er echter ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in een van onze winkels OOST Slaapcomfort  in Amsterdam, Buitenveldert of Amstelveen.

Kan ik mijn webshopbestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via: verkoop@oostslaapcomfort.nl  Dan kunnen wij kijken wat de status is van uw bestelling. Wanneer de webshop bestelling al is verstuurd kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen. U kunt dan wel de bestelling retour sturen volgens de geldende wettelijke voorwaarden en onze regels. Heeft u iets besteld in een van onze winkels? Dan kunt u het product niet zomaar in de desbetreffende winkel omruilen of terugbrengen met uw aankoopbon.  Graag even vooraf overleg via verkoop@oostslaapcomfort.nl of 020-6929251. Bekijk hier de producten die u sowieso niet kunt retourneren.

Staat uw vraag hier niet bij?

Stuur ons dan een mail.

Heeft u vragen over onze producten? verkoop@oostslaapcomfort.nl
Heeft u vragen over uw bestelling of onze webshop? webshop@oostslaapcomfort.nl

Wilt u liever telefonisch contact opnemen?
Dat kan ook! U kunt ons bereiken op telefoonnummer 020-6929151