RIVM maatregelen

Helaas zijn onze winkels tijdelijk gesloten

Echter staan wij nog steeds voor u klaar om u de beste nachtrust te bezorgen en is onze webshop 24/7 geopend. Voor vragen, advies of het plaatsen van een bestelling zijn wij bereikbaar op 020 – 6929151, per mail: verkoop@oostslaapcomfort.nl of via de chat. We hopen u snel terug in onze winkels te mogen verwelkomen.

 

Landingspagina

 

Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen rondom het coronavirus, hebben wij onze voorzorgsmaatregelen aangescherpt. Onze primaire focus ligt op het waarborgen van de gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers. Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken om zorgvuldig met deze richtlijnen om te gaan.

 

U bent van harte welkom in onze winkels.

Onze verkoopadviseurs heten u tijdens de reguliere openingstijden van harte welkom in de winkels. Zij zijn extra alert op persoonlijke hygiëne en mogelijke ziekteverschijnselen en nemen alle richtlijnen van het RIVM in acht. Wij verwachten dat ook van u! Zo begroeten we elkaar niet met het geven van een hand en blijven we op 1,5 meter afstand. Wij adviseren het gebruik van een mondkapje, maar stellen dat niet verplicht. Zodra u bij onze winkel aankomt zijn er gratis mondkapjes en handdesinfectiemiddel beschikbaar dat u kunt gebruiken. Mocht u het op prijs stellen dat onze verkoopadviseur ook een mondkapje draagt dan kunt u dat aangeven. Ook bieden wij u met genoegen de mogelijkheid om tijdens de reguliere openingstijden onze showrooms op afspraak te bezoeken. Meer informatie kunt u hier vinden: https://www.oostslaapcomfort.nl/afspraakmaken/

 

Voor het bezorgen van uw bestelling hanteren wij de volgende richtlijnen:

  • Onze monteurs/bezorgers nemen alle richtlijnen van het RIVM zeer serieus.
  • Oude, gebruikte matrassen worden in deze periode niet meer afgevoerd. U dient dit dus zelf te regelen.
  • U dient er zelf voor te zorgen dat de slaapkamer geheel ontruimd is (m.a.w.: u dient zelf uw oude bed/matras(sen) op het moment van aflevering gedemonteerd/weggehaald te hebben, anders kunnen wij uw bestelling niet plaatsen.
  • Betalingen kunnen nog uitsluitend vooraf per bank worden gedaan of per PIN bij aflevering. (dit wordt vooraf met u besproken) Cash wordt alleen in hoge uitzondering geaccepteerd en alleen als dit vooraf is afgesproken.
  • De bezorgers geven u anders dan gewoonlijk geen hand en houden minimaal 1,5/2 meter afstand.
  • Bij het installeren van het bed mag u niet in de slaapkamer aanwezig zijn of de bezorgers helpen met lossen/monteren van uw bestelling. Nadat uw bestelling is geïnstalleerd zullen de bezorgers u vragen om alleen de afgeleverde goederen goed te controleren.
  • Indien u ziekte verschijnselen heeft of verkouden bent dan bent u verplicht omdat vooraf telefonisch aan ons te melden. Bij het afspreken voor het bezorgen van uw bestelling zal u hier ook specifiek naar gevraagd worden.
  • Het kan zijn dat wij door deze omstandigheden uw bestelling niet op tijd kunnen afleveren. Tot op heden zijn hiervoor geen aanwijzingen vanuit onze toeleveranciers/fabrikanten. Mocht het toch gebeuren dan vragen u bij voorbaat excuus hiervoor, maar zullen alsnog alles in het werk stellen omdat voor u te regelen.
  • Onze webshop is 24/7 geopend. Artikelen kunnen in de winkel gereserveerd en afgehaald worden of thuisbezorgd.

Wij helpen je graag verder via onze webshop

Onze webshop blijft geopend! Via onze webshop doen wij er alles aan om, ondanks de sluiting van de winkels, onze dienstverlening en service te kunnen blijven waarborgen.
Via Live chat, e-mail of per telefoon kunt u te allen tijde vragen stellen.

Blijf gezond en houd vol!